Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
70 відгуків
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів". Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів провадиться за рахунок покупця. Умови повернення товарів належної якості Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Протягом 14 днів з моменту придбання Ви маєте право на повернення або обмін товару. Зворотна доставка товарів провадиться за рахунок покупця. Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте+380 (63) 519-02-10 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості**: -зателефонуйте за телефоном +380 (63) 519-02-10 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -Після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей проходять за рахунок компанії у разі її вини. *Товар належної якості це: - товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості. ** Товаром неналежної якості слід вважати таким, що не відповідає вимогам нормативних документів, або вимогам, що до нього пред'являються виробником або продавцем інформації. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою вул. Академіка Заболотного, 40 Індекс 65000, Одеса, Україна Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner